Red Rose

Sunday, October 31, 2010

happy birthday nila dan tepung

31 October 2010.

selamat hari lahir cik wahida ramzi~!

okay, memula.. menang kitaorang bwat xtau habis-habisan laan ngan cik kak nie.. memang hampeh tak wish happy birtday ke.. semoga panjang umur ke ape2.. walaupun kitaorang stay up sampai pkul 3!
semua buat muka rilex,, cool jaaa.. macam takde ape-ape special event.

okay, adelahh sekali aku TERkantoikan ... masa nak sibuk-sibuk cari imam solat maghrib, aku terlepas

"wahida la! dia birthday girl!"

sumpah masa nie muka wahida nampak bercahaya! ahahha~
hepi ekkhh? xP

then, bila aina dah balik tue,, mula laaa event kami.
mula-mula.. punyee laaa jenuh nak bagi wahida mandi kat tandas 'terbuka'. bukan tandas tue terbuka, tapi tandas tue dye xde atap laa kira nye. macam2 kitaorang buat dalam tandas 'kegemaran' wahida tue. pretend buang air besar lama2 laaa, then kejap sorang .. sorang .. masuk tandas konon nak buang hajat.
tapi wahida niee.. degil, nak jugak mandi dlm tandas 'tertutup' tue. so, plan A nak curah air nila+tepung dari atas fail!

xpelah . then aku and azira pun buat2 mandi jugak. padahal masa tue shaz ngan sher tengah sibuk bancuh air nila + tepung (xleh letak macam2 sgt .. x baiik oo.. xP )


 "wahida,, jangan tinggal aku sorang2 tau .. nanti nak kuaq, gitau aku"


sebenarnya tengah tunggu cue nak simbah air. okay ,,, sibuk2 laa bancuh semua-semua benda tue..


"aisyah, aku dah sudah nie,, nak kuaq dah"
(lebih kurang laaaa)


kelam kabut gak masa tue, sebab tak ready lagi sebenarnya!
tapi wahida dah keluar dahh , then, macam semua terkaku tak tau nak buat ape, tiba-tiba sher dengan tangkas nye, menyimbah air bancuhan tersebut kat wahida.
habes laa ungu segala benda yang ade kat dye , termasuk ngan dia2 skali.
heheheh~
 oleh kerana baldi itu berat, sher yg comel dan kecil itu tak larat nak angkat, dye gune gayung simbah sikit-sikit. tapi mcam x best .. then aku dengan rela hatinye angkat baldi tue and trus curah kat wahida. dan terjadilah perang air nila antara aku ngan wahida dalam bilik air, yang kemudian berlanjutan menjadi perang air antara wahida, sher, shaz, aina, azira, aisyah .

inilah hasilnye,,,






tak boleh upload lebih-lebih.. gambar lain bahaya!
hahaha~


anyways, dear wahida ramzi,
selamat hari lahir
semoga Allah memberkati hidupmu
dan semoga kau menjadi muslimah idaman mujahid ;)
owhh, silap. idaman 'dia'
xP



sincerely, with lots of love,
DG8



p/s:yang xleh blah nyee.. lepas tue, whyda mengaku, dye sedih gakk sebab ingat kitaorang tak igt .. ahhaah~!!

No comments:

Post a Comment

speak:::