Red Rose

Friday, May 21, 2010

Dedicated Untuk Korang!

okay, masa untuk bwat teruk ..
mari kita walk down the memory lane yee...

hmmmm .. what i'm going to miss?

i'm going to miss::::

jalan 700m back and forth from asrama to maktab everyday..
gelak ketawa sepanjang 700m dengan sya,eela,raz,tqah,tylia.. kadang2 ngan budak2 kelas, homeroom,unit,junior.. semua lah!
pergi masjid Saidina Ali
gaduh ngan budak laki bila ade battle of the sexes
pergaduhan antara GIAT and anti-GIAT
hari sukan sekolah
berlatih debate dengan sya, pqah mira, triple, maz, tc sue, tc alina..
brainwash junior (heheheheh~~)
sembang2 ngan cikgu ..
solat hajat sama2..
bincang masalah form! ;)
kelas fizik lepas subuh cgu Jafni
kelas tambahan math yang banyakk by tc wan, cgu norma, cgu norfa (lepas tue msti cgu belanja .. hahaha~~)



Sya,Eela,Tqah,Linda,Tylia,Lily,Raz ..

thank you for staying by me.. eventhough masa aku F1 .. perangai masyaAllah .. xyah cakap la huduhnye ..
terima kasih sebab slow2 korang dah ubah aku .. to be a better me ..
ape lagi ekkh??
terima kasih sebab tunggu aku mse nak gie skolah (walaupun aku slalu turun lambat .. xP)
terima kasih sebab sabar jek ngan aku mse aku meletup ..
terima kasih sebab ajar aku macam2 ..
terima kasih sebab bila kita berkawan korang tak pernah nak kongkong (ehh .. jgn kwn dgn yg nie . ehh .. jgn kwn ngn dye tue ..)
terima kasih sebab simpan aib aku elok2 .. =')
terima kasih sebab kongsi macam2 ngan aku ..
terima kasih untuk SEMUA yang korang dah buat untuk aku, and untuk persahabatan kita .. ;)
nak cakap pasal fond memories?? peerrggghh berjela kot!
5 tahun! ;)




Aimi,Ji'ah,Sofea,Raz,Nadya

budak2 unit terchenta! xD
kita dah maen kejar2 ngan tikus.. makan biskut cicah milo lewat malam (sampai kena denda dgn HEP sbb x reti2 nak tdo)
banyak sangat benda GILA kita lalui sepanjang 2 tahun ..
mekmi, dari kita x rapat aku dah slalu menyemak kat atas katil ang ngan ji'ah..
slalu story2.. maen kejar2 .. jerit bwat bising .. kesian dak unit yang lain (aku rase kita dua la paling bising skali .. hahahah~~) KUNING! KUNING!
Ji'ah .. sampai sekarang aku TAK PERNAH suap ang makan tau! aku igt lagi ... yg mse aku suap kek coklat mse last day skolah tue .. (tskk.tsskk.. sedih laaa .. xP) . lawan makan cili then sapa nangis dlu ..( hahahah~~) owh, and ang punye sarcasamn .. aku sangat suka!! sebab ade maksud and nasihat tersirat tue .. ( bagi aku lahh .. x) )
Sofea, terima kasih sebab tiap2 hari kasi aku pinjam hp ntuk misscall parents aku (konon budak baik la x bwk hp .. hahahah~~) and slalu lepak2ing kat bilik aku and raz.. then dok gelak2 sembang macam orang gila .. owh and mse sekelas ngan ang .. jadi partner tido ku! (hahahaha~~)
Raz, MINTA MAAF sangat, sangat .. kita SELALU gaduh kannn?? benda remeh je pun .. tapi aku slalu baran x tentu pasal and aku mulut pedas gakk lah .. pastu nanti gaduh .. boleh kata tiap2 hari gak kan?? (pastu nnt mesti aku tido atas katil mekmi .. ngada2 . hahaha~~) bukan marah kat ang .. tapi fire mane boleh lawan ngan fire.. nak kasi ang sejuk sket dalam bilik .. almaklumlahh .. yg slalu jadi mangsa ialah ang .. bukan aku .. (hehehehe~~)
thank you sebab tahan ngan aku, jadi roomate aku untuk 5 TAHUN! (kte dua je yang roomies 5 taun tau?tau?tau?) and .. also I-MEIT! <-- thank you sebab ajak aku joinn .. ;)
aku bangga weyh jadi salah seorang pengasas I-MEIT (walaupun lepas tue MARA suruh bubar balek... =__=" ) and, have to admit .. otak ang yang gila2 tue dah made me gone through macam2 benda baru ..
Nadya, aku tak tau nape most of my memories of you adelah pasal makanan?? (tom yam putih.. kek coklat .. burger abg ber.. nasi lemak che nah .. maggi .. ape lagi?? xP) .. mungkin sebab we share the same passion in food? and kite dua2 nie makhluk pelikk ..
you know what I mean aaiittee?? ;)
by the way, I really appreciate your support (LIKE button!) sepanjang friendship kita .. you are truly a good friend (dengar je segala repekan and rengekan aku .. teeheee~~)


special, cik Emy Syamimi ..
cuti nie, macam2 kita gone through kan?kan?
hahahahaa~~
lawak sungguh bile terigt balek .. dua jejaka tue dah buat kita rapat ..
isshh .. thank you weyh! andai kata lepas neh kita tak rapat dahh ..
aku tetap sayang ang!!!
MMUUAAAHHXX!



SEMUA batch PMR 07' & SPM 09' thanx for the memories.. ;)



mesti pelik .. kenapa la dok bwat teruk kat sini kan?
ahahahaha~~
here's the thing .. kita semua bakal move foward in our life..
make new friends .. and we might lose (literally) some in the process.
it ain't about forgetting .. it's just the way things are..
who we are with at the moment is the one we would appreciate most
so, before that happens to me or us.. I want to take this chance to thank and appreciate all of you for the memories we created together .. take it sweet or bitter, i'd proudly swallow it all ..


I LOVE YOU ALL, always, even if I never got the courage nak cakap depan2 (teehee~~)


''as we go on, we remember all the times we had together. as our lives changes, come whatever.. we will still be FRIENDS FOREVER"

4 comments:

  1. *speechless*

    an hour later...


    kahkahkahkahkah~~~~xDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  2. okehhh .. saya x faham kamu punye smiley ..
    tp mrym kata ..
    memula .. 'oowwhh' thenn 'sedih' thenn 'nanges'..
    u want me to pujuk kah?
    ;)

    ReplyDelete

speak:::