Red Rose

Thursday, May 6, 2010

Masak-masak

the joy of making good lasagna ( eerr... boleh la.. ) ,
when your sis bawak bekal to her school and kasi to her kawan-kawan ...
the next time you see them they'll go giddy nak jumpa you and salam (nasib baik tak mintak autograph .. wakakakak~~)


I found out that .. I can ONLY cook something that i WANTED to cook, eat, interested in.
If my mum ask me to make masak lemak ke.. kari ke.. whatever lah .. yg not in my interest..
I'll fail .. almost miserably!
hahahahaha~~


owwhh .. tapi that has to change quick .. takkan tiap-tiap hari nak masak lasagna and caramel pudding kot?
Mau bankrupt beli cheese banyak-banyak ..
haaiisshhh~~








inilah post yang paling BANYAK bahasa rojak ..
isshh .. cmne nak amek asasi bahasa nie Aisyah?!

3 comments:

  1. wuahh..lasagna ye cik aisyah..
    no wonder..
    tiber2 ade sorg budak tuh..
    came up with a recipe for me !
    *giggle*

    ReplyDelete
  2. beb, nak2 jugak..
    dhla lupa kat i dahhh..
    huhu!
    shengalsss jew~~

    ReplyDelete
  3. nadya: whatt? dat recipe aku curik from a web mehhh


    adilah: babe! bila masa i lupa kat u hah??
    sshhheheeenngggaaallllss~~

    ReplyDelete

speak:::