Red Rose

Friday, May 21, 2010

Me And Abg Hakeem And ...........

abg hakeem : aisyah, orang kata.. zaman first year adelah zaman cari pakwe
me : abg hakeem, those zaman are over for me
abg hakeem : hahaha .. jangan belagak la... over lah konon (ceyt punye abang!)



zaman cari pakwe?
hahahahha~~
truth said, ramai yang dok cakap "Kat Universiti nak carik lain" ..."Nak cari pakwe" and all the whatnots.
Even Umi pun dah kasi greenlight untuk sedikit kebebasan berkawan
truth said again. saya tak berminat ..
I mean, untuk cari pakwe semua tue lahh .. (ceehhh .. gaya orang nak kat kau jekk ..)
not until 21 (hahahah~~ oath masa darjah 6! <-- no 'couple' sampai umur 21)
I know, cakap teror la... soal hati bukan under our control kan?kan?
kalau hormon gedik nak keluar.. dye keluar jugakk ..
tapi .. so far, saya masih fobia .. (hahahaha~~)
fobia tue .. ayat tak tahan!
dah la.. sekarang nie yang penting adelah BELAJAR.
bukan cari pakwe, cari jodoh (tapi I really hope jumpa jodoh awal .. ahhahah~~ gatal betul!)
so, pape pun .. study dulu!


oh yaa.. bagi saya..
minat, suka, sayang semua tue beza yee...



BEEP~ BEEP~
tak tau nak tulis ape dah ... nanti saya carik topik lagi ..

2 comments:

  1. kahkahkahkah!~~
    tersedak aku sewaktu membacanya..

    ummi kw bagy green light??
    wiaooo~xDD

    yup..zaman cari pakwe..
    zaman carik JiHoo dlu ah kan aisyahh..
    baru carik JunPyo...
    hikhikhik^^

    ReplyDelete
  2. hahahaha~~
    why tersedakk??
    my umi kasi greenlight ntuk berKAWAN ja okie ..
    bukan berpakwe-makwe yekk ..
    teeeheee~~

    JiHoo ke .. JunPyo ke ..
    dua aku xnak ..
    ='(

    ReplyDelete

speak:::